Vi er her for at hjælpe

Hos Ærlig står vi klar til at hjælpe - også når det brænder på. Find de kontaktoplysninger du har brug for herunder. 

Kundeservice

Kontakt vores kundeservice, hvis du har spørgsmål eller brug for rådgivning

Skadeafdeling

Vores skadeafdeling sikrer hurtig hjælp uden ventetid, så du kan anmelde skader med det samme og få hurtig behandling af din sag.

Har du akut brug for hjælp?

Hvis du har en rejseforsikring og har akut brug for assistance på ferien, så kontakt vores samarbejdspartner SOS International, som hjælper dig.

Døgnvagt

Ring til +45 3848 9460

Du kan også anmelde den akutte skade online via dette link.

Har du tegnet Autohjælp Plus til din bil eller motorcykel og har brug for assistance, så kontakt vores samarbejdspartner SOS Dansk Autohjælp, som hjælper dig i både Danmark og Europa. 

Døgnvagt

Ring til +45 7010 8090

Hvis du har fået en akut skade på dit hus eller sommerhus, kan du kontakte os på 8734 5099 alle hverdagen mellem kl. 08:00 - 16:00.

Sker skaden udenfor vores åbningstid, skal du også kontakte os på 8734 5099, hvor du bliver viderestillet til en døgnåben telefon ved at taste 1.

Har du spørgsmål til din Aros ID-Sikring/WEB CLEAN-UP, eller er blevet ramt af identitetstyveri.

Så send os en mail på kra@aros-forsikring.dk eller kontakt os pr. telefon.
Så hjælper vi dig.

Døgnvagt

Ring til 8734 5022

Har du tegnet en kaskoforsikring eller en udvidet glasforsikring, og har du fået en skade på din forrude, så kontakt vores samarbejdspartnere Carglass eller Dansk Bilglas, som hjælper dig.

Book en tid hos Carglass online eller ring på 7013 9911, mandag – fredag fra kl. 7.30 til 17.00.

Eller 

Book en tid hos Dansk Bilglas online eller ring på 7011 5555, mandag – torsdag fra kl. 7.00 til 18.00, fredag fra kl. 7.00 til 16.00.

logo